Vendégvélemények
“Összességében nagyon jól éreztük magunkat, néhány építő jellegű kritikát azonban had fogalmazzak meg:
1. tejfehérje érzékeny gyermekkel érkeztünk, melyet előre jeleztünk. Sajnos erre a helyzetre nem kellőképpen van felkészülve a szálloda: bár a pincérek maximálisan segítőkészek voltak, de elvárható lenne, hogy az ételekhez feltüntessék az allergéneket, hogy ne kellejen a konyhára telefonálni a részletekért, illetve utána a vendégnek memorizálni mindent. Alapvetően tudott fogyasztani a kislányom, talán deszert hiányzot a kínálatból.
2. a tűzriadós incidens után azt gondolom egy kedves gesztus lett volna valamit, akár 1-2 üveg bort távozáskor a vendégeknek felajánlani. Az az éjszaka sajnos hazavégta az egész pihenést.
3. riasztó, hogy éjszaka az egész komplexumban egy recepciós dolgozik, senki más. Ezen változtatni kellene.
4. a reggeli kávé kínálatot javaslom a capuccionóval kibővíteni.
Mindezeken túl a személyzet végetlenül kedves, vendégváró hozzáállását meg kell hogy említsem! Összességében jó volt ott lenni! Köszönjük!”2023. január 05.
“Nem esett jól az éjjel 03,20-kor történt tűzriadó”
2023. január 05.
“Az úszó medence ha egy kicsit melegebb lenne.”
2022. december 30.
“Legyen olyan kategória is, hogy egyedül utaztam.”
2022. december 29.
“Személyzethez csak gratulálni lehet. ”
2022. december 20.
“Csak így tovább! Mindennel nagyon elégedettek voltunk.”
2022. december 12.