Vendégvélemények
“Összességében nagyon jól éreztük magunkat.
Két negatívum:
- Medencékből már délután 3/4 7-kor kitessékelnek
- Éjjel fél 4-kor volt tűzriadó a wellness épületbe. A vendégek az udvaron gyülekeztek. Kb. fél óra volt mire megjelent egy dolgozó és kikapcsolták a jelzést.”2023. január 06.
“Összességében nagyon jól éreztük magunkat, néhány építő jellegű kritikát azonban had fogalmazzak meg:
1. tejfehérje érzékeny gyermekkel érkeztünk, melyet előre jeleztünk. Sajnos erre a helyzetre nem kellőképpen van felkészülve a szálloda: bár a pincérek maximálisan segítőkészek voltak, de elvárható lenne, hogy az ételekhez feltüntessék az allergéneket, hogy ne kellejen a konyhára telefonálni a részletekért, illetve utána a vendégnek memorizálni mindent. Alapvetően tudott fogyasztani a kislányom, talán deszert hiányzot a kínálatból.
2. a tűzriadós incidens után azt gondolom egy kedves gesztus lett volna valamit, akár 1-2 üveg bort távozáskor a vendégeknek felajánlani. Az az éjszaka sajnos hazavégta az egész pihenést.
3. riasztó, hogy éjszaka az egész komplexumban egy recepciós dolgozik, senki más. Ezen változtatni kellene.
4. a reggeli kávé kínálatot javaslom a capuccionóval kibővíteni.
Mindezeken túl a személyzet végetlenül kedves, vendégváró hozzáállását meg kell hogy említsem! Összességében jó volt ott lenni! Köszönjük!”2023. január 05.
“Nem esett jól az éjjel 03,20-kor történt tűzriadó”
2023. január 05.
“Személyzethez csak gratulálni lehet. ”
2022. december 20.
“Csak így tovább! Mindennel nagyon elégedettek voltunk.”
2022. december 12.